Autor |
Wiadomość |
Maryana |
|
|
Anhar |
|
|
Anhar |
|
|
Adedpotardup4 |
|
|
Bulls-eye |
|
|
Miesem |
|
|
Neko |
Wysłany: Sob 19:03, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
Eeee... Literki a co to jest???? |
|
|
iris |
Wysłany: Wto 11:56, 01 Sie 2006 Temat postu: |
|
takie złe to nie jest, tylko trochę długi no ale jak się zna literki człowiek jakoś sobie radzi.... |
|
|
Kazik-chan |
Wysłany: Sob 10:19, 22 Lip 2006 Temat postu: |
|
Uff, spodziewałam się czegoś gorszego ... Regulamin nie taki trudny - w sumie to same podstawy, nic nowego... Mam tylko jedno pytanie - jak się otrzyma 3 ostrzeżenia, to jest zablokowana możliwość pisania czy kasacja konta?
Pozdrowienia i niech kisiel śliwkowy będzie z Wami ^^ |
|
|
Siepacz |
Wysłany: Wto 12:46, 24 Sty 2006 Temat postu: |
|
Regulaminek dłuuuuugi... Ale nie tak ciężko się go trzymać |
|
|
Ai |
Wysłany: Sob 21:11, 26 Lis 2005 Temat postu: Regulamin |
|
Regulamin, którego należy przestrzegać, jeżeli nie chce się dostać bana.
Zakładanie tematów:
1. Nie zakładaj tematu, zanim go porządnie nie obmyślisz. Tematy durne i nic nie warte będą usuwane od razu i bez zastanowienia.
2. Upewnij się, że zakładasz temat w odpowiednim dziale. Nie mamy ochoty tracić czasu na przenoszenie ich do innego działu, tylko dlatego, ze tobie nie chciało się przeczytać wszystkich kategorii.
3. Jeśli masz jakieś pytanie, to umieść je w temacie, a w poście je rozwiń. Nie zakładaj tematów w stylu "Mam pytanie...", bo nic to nikomu nie mówi.
4. Jeżeli temat znika, to znaczy, ze został usunięty lub przeniesiony. Nie zakładaj go ponownie.
5. Miej na uwadze to, że tematy, które nie są zgodne z powyższymi zasadami, będą usuwane przez adminki bądź moderatorów, a ich założyciele karani.
Posty:
1. Nie używaj wulgaryzmów (chyba, ze z cenzurą).
2. Nie obrażaj innych forumowiczów. Jeżeli zajdzie taka sytuacja, to poinformuj o tym mnie lub drugą adminkę, a ja postaram się, żeby winny użytkownik był ukarany.
3. Nie popełniaj błędów ortograficznych, literówek itp. Adminki i moderatorzy będą edytować takie posty, ale jeśli będzie się to powtarzało nagminnie, to wyciagniemy konsekwencje.
4. Nie tolerujemy kłótni. Dyskusje tak. NALEŻY uszanować zdanie innych.
5. Podwójne posty będą łączone. Pamiętaj, że istnieje przycisk edycji.
6. I chyba jedna z najważniejszych zasad: NIE OFFTOPICUJ! Nie po to jest założony osobny dział do off topicu, zebyście zaśmiecali forum.
7. Postaraj się być w temacie, może ktoś inny poruszył już zagadanienie, o którym ty chciałeś napisać.
8. Nie pisz całych zdań dużymi literami.
Moderatorzy i Admini:
1. Wszelkie uwagi na temat pracy adminów i moderatorów wysyłaj do nich na maila lub prywatną wiadomość.
2. Moderator ma prawo cenzurować posty użytkowników, w razie potrzeby może dopisać jakiekolwiek uwagi na ten temat do twojego postu innym kolorem i ze swoim podpisem.
3. Jeżeli chcesz zostać moderatorem, napisz o tym w dziale "Pytania" oraz określ dokładnie dział, w którym chcesz "rządzić". Propozycje moda w jakichkolwiek innych działach nie są mile widziane.
Ostrzeżenia:
1. Moderatorzy i Admini mogą dawać ostrzeżenia, oczywiście podając sensowną argumentację.
2. Do moderatorów: NIE dajemy ostrzeżeń za to, że kogoś nie lubimy, lub za "byle gó***".
3. W razie jakichkolwiek wątpliwości co do słuszności wystawienia ostrzeżeń - pisać do mnie, lub do drugiej adminki.
Punkt dodatkowy: jeżeli nie zgadzacie się z którymś z punktów - napiszcie o tym do mnie. |
|
|